Hoe plaats ik een bestelling?
Selecteer bij het artikel de gewenste opties en klik op ‘Toevoegen aan winkelwagen’.
Stap 1: Als je een cadeaubon hebt, kun je tijdens deze stap de code invullen bij “kortingscode”. Klik vervolgens op “Kortingscode toepassen”. Klik vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen”
Stap 2: Kies je betaalwijze en verzending. Vul je persoonlijke gegevens in. Je kunt je bestelling ook op een ander adres laten bezorgen of een afhaalpunt. Controleer je bestelling klik je op ‘Bestelling plaatsen en betalen’.
Stap 4: Afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode wordt je doorgestuurd naar de volgende pagina. Bij een correcte betaling, ontvang je per e-mail de bevestiging van je bestelling.
Ik kan me wachtwoord niet resetten, wat moet ik doen?
Wat vervelend, stuur ons een e-mail naar [email protected] en we zullen je vervolgens zo snel mogelijk een e-mail sturen waarin je wachtwoord kunt resetten. Hiermee is het probleem verholpen.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
iDEAL: tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving.
Bancontact: Bancontact is de bekendste online betaalmethode in België. De betaling wordt afgerond in de eigen internetbankieromgeving. Deze manier van online betalen komt overeen met het Nederlandse iDEAL.
PayPal: tijdens het bestelproces reken je af met je PayPal-account. Hiervoor moet je je wel eerst aanmelden bij PayPal. Via PayPal kan je betalen met je credit card of je eigen bankrekening. Omdat je gegevens beschermd worden door PayPal, is dit een zeer veilige betaalmethode.
Apple Pay: Apple Pay biedt jouw een makkelijke, veilige en beschermde manier om online te betalen. Doe dit met de apparaten die je altijd bij je hebt. Betalen met Apple Pay is sneller dan traditionele betaalmethodes zoals debit- en creditcards en andere betaalmethodes. Je hoeft niet meer te zoeken naar je portemonnee en de juiste kaart.
Achteraf betalen: Je kunt achteraf betalen via onze betaalpartner Klarna. Zodra wij de bestelling verzenden, ontvang je per e-mail een digitale factuur van Klarna. Je hebt vervolgens 14 dagen de tijd om te betalen. Via Mijn Klarna heb je een volledig overzicht van de factuur of de betaling. Klarna bepaalt op diverse manieren wat het te besteden bedrag mag zijn. Koop je voor het eerst iets via Klarna dan kan het te besteden bedrag lager liggen dan dat het product kost.
Voor vragen over de achteraf betaling of een afgekeurde bestelling via Klarna, kun je contact opnemen met Klarna via 020-8082852 of de chat via klarna.nl/klantenservice.
Online overschrijving via Sofort: speciaal voor Belgische klanten met o.a. KBC, Belfius en de andere Belgische banken.
Creditcard: Je rekent je aankoop meteen af en betaalt veilig in je vertrouwde internetbetaalomgeving. Als je de bestelling komt ophalen is het niet mogelijk om vooraf via creditcard te betalen. Bij het ophalen van de bestelling kun je pinnen of contant betalen, zie hieronder.
VVV Cadeaukaart: Maximaal €50,- per bestelling.
Be Creative shop Cadeaubon of Kortingscode: heb je een cadeaubon of kortingscode gekregen? Vul bij stap 1 in het bestelproces de code van de cadeaubon en/of kortingscode in bij het veld “kortingscode’. Als er daarna nog een bedrag openstaat, kies je voor een aanvullende betaalwijze. Je moet je cadeaubon in één keer besteden, je krijgt geen wisselgeld.
Hoe weet ik of mijn bestelling wordt verwerkt?
Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Je krijgt daarnaast een e-mail op het moment dat je bestelling door ons is verstuurd naar het door jou opgegeven adres. Heb je gekozen voor afhalen dan ontvang je een e-mail dat je bestelling klaar ligt, Je kunt hierop reageren wanneer je deze graag wil komen ophalen door te mailen of bellen.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland: De verzendkosten voor alle bestellingen die door de brievenbus passen zijn €3,95. Voor pakketpost is dit €4,95. Bestellingen van meer dan €75,- worden gratis verstuurd.
Levertijd en verzendkosten buitenland:
België & Duitsland: De verzendkosten voor alle bestellingen zijn €5,95. Bestellingen van meer dan €85,- worden gratis verstuurd.
Voor de overige landen in Europa zijn de verzendkosten op aanvraag.
Afhalen van je bestelling is gratis.
Hoe volg ik mijn bestelling?
Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling op een Nederlands of Belgisch adres te laten bezorgen, sturen wij je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je de bestelling eenvoudig online kunt volgen.
Is het mogelijk mijn bestelling in de winkel op te halen?
Ja, het is mogelijk je bestelling af te halen in ons magazijn.
Plaats hiervoor je bestelling via onze webshop en kies vervolgens “Gratis afhalen bij ons”,
Je ontvangt een e-mail dat je bestelling klaar ligt, Je kunt hierop reageren wanneer je deze graag wil komen ophalen door te mailen of bellen. Afhalen is mogelijk op werkdagen.
Adresgegevens:
Be Creative shop
Hescheweg 167
5343 AA Oss
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Als je je bestelling op werkdagen voor 15:00 plaatst en betaalt, wordt je bestelling meestal dezelfde dag nog verzonden, maar in ieder geval binnen 48 uur.
Zendingen hebben een gemiddelde levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. zondag en feestdagen).
Pre-order artikelen: artikelen die je bestelt in pre-order, worden geleverd rond de vermelde verwachte leverdatum. De verwachte leverdatum is een indicatie, hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Let op: je bestelling wordt pas verzonden wanneer deze helemaal compleet is.
Een bestelling die je wilt afhalen in de winkel zal binnen 1 werkdag klaarliggen, mits alles op voorraad. Je ontvangt hiervan een afhaalbericht.
Kan ik een artikel retourneren?
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd (verzendkosten worden alleen gecrediteerd wanneer de gehele order retour is gestuurd). De kosten voor het retour sturen van het product naar ons zijn voor eigen rekening. Kijk hier voor meer informatie.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Tijdens het bestellen kun je artikelen verwijderen of toevoegen aan het winkelmandje. Is de bestelling afgerond, dan kun je geen wijzigingen meer doorvoeren.
Waar kan ik een vraag stellen over een artikel?
Voor vragen, suggesties of klachten kun je een mail sturen naar [email protected] We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Kan ik een cadeaubon voor de webshop gebruiken?
Be Creative shop Cadeaubonnen kunnen in de webshop als betaalmiddel gebruikt worden.
Kan ik een Handlettering doen we zo! cadeaubon voor de webshop gebruiken?
Handlettering doen we zo! Cadeaubonnen kunnen in de webshop als betaalmiddel gebruikt worden.
Ik heb een kortingscode geldt deze op alle producten?
Wanneer je een kortingscode gebruikt geldt deze niet voor de volgende artikelen: cadeaubonnen, evenementen, surprise boxen en boeken. Dit zal automatisch doorgevoerd worden en zichtbaar zijn in je winkelmandje.
Mijn kortingscode of cadeaubon werkt niet, wat moet ik doen?
Wat vervelend, stuur ons even een e-mail naar [email protected] en we kijken graag met je mee.
De korting zal alleen worden berekend bij het correct invoeren van de juiste code. Dit wordt niet achteraf verrekend.
Kan ik een kortingscode en cadeaubon tegelijk inwisselen?
Je kunt meerdere cadeaubonnen tegelijk inwisselen.
Accepteren jullie ook vvv bonnen?
Je kunt met het tegoed op je VVV Cadeaukaart per online transactie tot een bedrag van maximaal €50,- een bestelling doen.
Hebben jullie ook een winkel?
We hebben geen winkel.
Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?
Ondanks dat wij ons inspannen om je de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. Werkt het product niet naar behoren stuur even een e-mail naar [email protected] met een duidelijke omschrijving van jouw klacht, je ordernummer en eventueel een foto. We streven erna klachten binnen 5 dagen op te lossen.